Vrijdag 17 februari Roermond

24 februari 2017 - Roermond, Nederland

Goedendag beste lezers,

Vandaag zijn we naar Roermond geweest. We moesten daar om 10 uur zijn. Ik (celine) hoorde bij het groepje die vandaag de dag moesten verzorgen. De studenten moesten allemaal in groepjes een wandeling maken door Roermond. Hier kregen ze een plattegrond voor en tussen door moesten ze vragen beantwoorden.

Kim:

Ik was samen met Shawny en Mike. Met de plattegrond zijn we opzoek gegaan naar alle bezienswaardigheden in de stad. Tussendoor hebben we de vragen gemaakt. We zijn niet zo heel lang bezig geweest en hadden al snel alles klaar. Toen we klaar waren hebben we het groepje van vandaag gezocht en de opdracht laten af tekenen. Dit was rond kwart over 11. Daarna zij shawny en ik naar dee hema gegaan en hebben hier lekker gegeten.

Celine:

Samen met mijn groepje hebben we de rest van de groep allemaal een plattegrond meegeven zodat zij de wandeling konden maken. Daarna zijn wij naar het VVV kantoor gegaan, want wij hadden hier een interview met een medewerker. helaas moesten we een half uurtje hier op wachten en zijn we even op een terrasje gaan zitten. Om 11 uur zijn we terug gegaan naar het VVV kantoor en hebben we de interview gehouden. de was een hele spontane enthousiaste vrouw dus dit was erg leuk. Na het interview moesten we zorgen dat we om 12 uur terg waren op het plein en toen ben ik naar Kim en Shawny gegaan.

Om 12 uur moesten we ons melden en kregen we pauze tot kwart voor 2. We zijn met zijn 3e eerst een beetje gaan rond lopen door de stad, maar het regende en toen zijn we weer bij de Hema gaan zitten en hebben hier geschuild en geluncht.

Om kwart voor 2 hebben we ons allemaal verzamelt en zijn we naar het arresthuis gelopen. Dit is vroeger een gevangenis geweest en nu een hotel. Hier kregen we een rondleiding door de verschillende kamers. Dez rondleiding duurde ongeveer 10 minuten. Daarna kregen we nog een kop koffie en een stuk vlaai en toen dat op was mochten we naar huis.

Dank jullie wel voor het lezen, morgen zijn we er weer met een nieuw verhaal!

Kim & Celine