Dinsdag 14 februari Amsterdam

16 februari 2017 - Amsterdam, Nederland

Goedendag beste lezers,

Vandaag zijn wij naar Amsterdam geweest. We moesten de trein hebben van 8:25. Dit keer zijn we niet vergeten in te checken. We hebben een trein reis gemaakt van 2,5 uur. Eindelijk aangekomen in Amsterdam bleken we te vroeg te zijn waardoor we dus nog tijd over hadden om te shoppen.

Celine, Shawny en ik zijn toen meteen doorgegaan na de Kalverstraat om de nieuwe Primark te bezichtigen. Hier hebben we ons een uurtje kunnen uitleven want om 12 uur moesten we ons terug verzamelen bij Madame Tussaud.

Eenmaal binnen bij Madame Tussaud hebben we super veel leuke foto's gemaakt en hebben we ons flink geamuseerd. Dit was een geslaagde uitstap!

Rond kwart voor 2 moesten we ons weer verzamelen bij de uitgang van Madame Tussaud en gingen we verder met de hele groep door na het sexmuseum.

Toen we binnen waren bij het sexmuseum kreeg iedereen vrije tijd om standbeelden en foto's te bezichtigen en eventueel zelf foto's te maken. Als je het museum volledig bezocht had mocht je na huis, dit was rond 3 uur.

Na 3 uur kon je nog kiezen of je ging shoppen in Amsterdam of dat je na huis ging.

Dank jullie wel voor het lezen, morgen zijn we weer met een nieuw verhaal!

Celine & Kim