Donderdag 16 februari Maastricht

23 februari 2017 - Maastricht, Nederland

Goedendag beste lezers,

Vandaag hebben we de dag door gebracht in Maastricht. We moesten om 10 uur op school zijn. Hier moesten we aan de opdrachten van de projectweek werken. Ook kregen we tijd om deze blogs te typen.

Om 12 uur hadden we pauze. Ik ben toen even naar de apotheek geweest voor mijn ouders en toen ik terug kwam was het niet precies duidelijk waar we moesten zijn en hoelaat de bus kwam. Uiteindelijk bleek dat we de bus net hadden gemist en hebben toen mevrouw Bejaqui gebeld. Die heeft ons doorgegeven dat we alsnog de volgende bus moesten pakken en dat we dan bij de grotten moesten vragen naar meneer Scheafer. Wij zijn toen in de volgende bus gestapt. Toen bleek dat dit de verkeerde bus was en moesten we nog een half uur wachten. Uiteindelijk kwamen we een stuk later daar aan. We hebben gevraagd naar meneer Scheafer, maar die bleken al in de grotten te zijn. Wij hebben toen weer contact opgenomen met mevrouw Bejaqui en zij zei ons dat we naar huis konden gaan, omdat het geen zin had om daar te blijven.

Dank jullie wel voor het lezen, morgen zijn we er weer met een nieuw verhaal!

Kim & Celine